Επιστροφή-Αντικατάστασης Προϊόντων

 

Για λόγους υγειεινής,η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν θα δέχεται επιστροφές συμπληρωμάτων διατροφής παντός είδους.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την καταβολή του τιμήματος εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.Επιστροφές γίνονται δεκτές υπό τις εξής προϋποθέσεις:

1)Η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε,με το σύνολο των εντύπων που το συνοδεύουν και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή,μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

2)Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν

3)Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης,η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντνων.

4)Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

5)Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη,θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει αρχική είσπραξη.Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίζει με τον πελάτη.Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης πληρωμής αυτής δεν φέρνει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού.Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά,εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα ''παραλαβή απο το κατάστημα'' θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα.Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

6)Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα η ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίβμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη,το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης της έναντι του πελάτη.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ καθώς και τα έξοδα αποστολής στον πελάτης βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος απο την ΕΤΑΙΡΕΙΑ τρόπος επιστροφής.

 

Ακύρωση Παραγγελίας

 

1)Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία,κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω και να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι σας.

 

2)Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε στο 2108616871 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

 

3)Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2108616871 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.